петък, август 22, 2008

Customer Experience на летище София

Преди няколко седмици пътувах за Барселона (скоро ще разкажа за този невероятен град). Сега ми е много мило като си спомня с какво се сблъсква човек на новия ни терминал докато чака бординг. 


Персоналът на  Jimmy's  на летището цъка 3-5-8 пред изумените погледи на заминаващи чужденци и българи. Ако ти се допие кафе ще трябва да изчакаш раздаването да свърши...



За последната пратка няма място и тя се сурка надолу по товарния ескалатор. Така няколко пъти - пързалка за големи....

1 коментар:

  1. Да те пази Господ да ти изгубят багажа на Сф летище, както ми се случи на мен.Към който служител се обърна с въпрос:" Към кого да се обърна за този проблем?" всеки вдига рамене и ми сочи изхода и да оправям на вън, на информацията.ОК.

    Озовах се на вън, на информацията естествено- никой, чакам и си мисля, че вероятно някой, който е сгрешил куфара всеки момент ще напусне летището и иди го търси..В най- добрият случай се появява глухонямата служителка, която с жест ме отпраща по горните етажи да търся офиса на компанията превозвач. Всеки въпрос към нея е неуместен и излишен- жената е глухоняма или поне така се представя.

    След като избродих безкрайните и безлюдни коридори, тук таме табелки на вратите, но точно тая, която ми е нужна я няма...Съвет- първата незаключена врата, на която попаднеш- отваряш, тряскаш я и дано се покаже някой сънен, склонен да те забележи.На мен ми се случи неволно, поради течението, но следващият път ще е нарочно.Схванах им системата. :)

    Въоръжаваш се търпение,сънената служителка да си сипе кафе, да смукне от цигарата и задължително са й нужни поне 10 минути, в които да изиграе пантомима на досада и да внуши чувство на вина и натрапчивост, да те отпрати пак на информацията със заучен служебен тон, защото това тук са офиси, а не информация.

    Глухонямата на информацията все още не чува и не е проговорила, но за сметка на това не е сляпа и щом те забележи забива поглед във вестника и без да го отмести от него, вдига рамене пренебрежително, което недвусмислено говори- Ваш проблем!

    Че е проблем- проблем е, но се появява още един нов проблем- връщане обратно през КПП- невъзможно щом веднъж си напуснал и си минал през вратата отвън. Само през една заключена врата може да се мине и тя е служебна и изключения- никому.

    А службата за изгубен багаж е точно там, вътре, зад заключената врата.Същите служители,които ме отправиха към информацията, когато бях вътре и се тръшках за багажа си сега ми задават въпроса:"Ами защо излязохте, госпожо?
    /Ударението е върху ЗАЩО и Госпожо/
    Сега си стойте там щом сте напуснали без багаж.Да сте се явили хей там, на онова гише, когато бяхте тук."

    Хм, София, България.Добре дошли.

    ОтговорИзтриване

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.