събота, октомври 04, 2008

iStyle сервиз - поредното разочарование


За пореден път се уверих, че в България на сервизни услиги не може много много да се вярва. След като чаках още три седмици (преди това четири седмици, за да ми пристигне екран за MacBook Pro 17" и се оказа че дори не са направили заявка за доставка!!!), този път за да ми сменят гаранционно дънната платка, разбрах, че вече iStyle нямат сервиз. При положение, че са знаели, че ще го затворят, за какво приеха лаптопа ми? Вероятно за да го пазят да не го изгубя докато не мога да го използвам. От няколко дни се опитвам да се свържа с управителя на iStyle но безуспешно. Въпросът ми е, някой знае ли как мога да си получа обратно лаптопа, за да го занеса примерно в Мак Тийм или в някой друг сервиз, идеи??????

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.