събота, февруари 04, 2012

Предприемачество в СУ


Кой би повярвал, че в Софийският университет има програма Технологично предприемачество. Нищо че е във ФМИ, програмата наистина си заслужава. Без малко да стана магистър по технологично предприемачество (само една диплома ме дели).

Днес бях за изпита по Предприемачество на тазгодишния випуск, на който ме покани Жоро, който води предметът и ми е съдружник в Имагга, където забъркваме страхотни проекти като StockPodium - microstock image marketplace и Cropp.me - smart image cropping. Изслушах внимателно всички идеи за проекти. Иска ми се да са по-смели и по "международни", но това е нивото. Пак е супер, че правят бизнес планове, маркетинг стратегия, планове за светло бъдеще. 

Иска ми се да има по-голяма еко система от предприемачи и успешни примери, от които младите хора да се вдъхновяват. Жоро, който ми е съдружник в StockPodium е преподавател в програмата и се справя чудесно. Дано има повече хора, които да се раздават така... 

1 коментар:

  1. Напълно съм съгласен, ще е хубаво ако и в училищата започнат да учат предприемачество ;-) Не знам обаче дали ще е скоро

    ОтговорИзтриване

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.