петък, март 23, 2012

Пролет, пролет


След дългата и тежка зима доживяхме пролетта да дойде. И тя ни изненада, както снега изненадва всяка година София. От ботушите и дебелите палта направо по тениска и чехли. Не е ли страхотно? Пролет е!

Защо обичам пролетта?
  • Припомня ми защо си заслужава да се живее 
  • Прави ме витален, весел, пълен с енергия 
  • Кара ме да се замисля  за това как изглеждам ако съм по къси панталони и тениска 
  • Всичко изглежда по-хубаво и по-приятно - тревата  и зеленината скриват много от грозните гледки на града 
  • Намирам повече поводи и причини да съм навън и да правя малки разходки до тук и там
  • Вдъхновявам се за нещо ново или добре забравено старо
  • Преоткривам колко много харесвам слънцето и цветята 
Вие защо обичате пролетта? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.