
1. Нулева популярност на услугата. През последната година не съм попадал дори на едно позоваване на тази търсачка, да не говорим за реклама някъде.
2. Нулева видимост и в не-онлайн форуми - като формални и неформални срещи на блогъри и т.н.
3. Леко остарял дизайн - лично на мен логото и интерфейсът за търсене ми прилича повече на проект на някой курсист в курс за начинаещи дизайнери, отколкото обмислени и добре приложени лого и инструмент за търсене.
4. Последно, но според мен най-важното - резултатите от търсенето. Какво би ме накарало да ползвам българската търсачка? Примерно ако се справя прилично с търсене в българските сайтове. Ето какъв резултат беше изведен при първия ми опит за търсене с ключова дума новини:

За НетИнфо всички знаем, че са по-по-най. Но първенството на 404 Not Found не го разбирам. Ами не, благодаря, не са това новините, които търся.
Втори опит за търсене, този път с ключова дума София:

Трети опит няма да правя, защото ме хвана страх.
Забелязах, че в търсачката са добавили контекстна реклама от EasyTrader. Ако бях на тях, бих използвал приходите от текстовата реклама не за реклама във Facebook, а за да си платя някой да ми оправи алгоритмите за класиране в търсачката. Спешно!
Интересно ми е колко популярност е успяла да събере българската търсачка? Някакви впечатления?
Ами, виж, това че не си ги чувал никъде последните години, не е ли точно доказателството, че естествения подбор работи?
ОтговорИзтриване