понеделник, юни 30, 2008

Еднодневна промоция. Добре, ама защо в 18.27 ч?

Тъкмо си проверих пощата и съм получил невероятно предложение - само днес, 30 юни, при закупуването на цитирам "Apple Computer - MacBook, MacBook Pro, iMac" ще получа подарък iPod. Страхотна оферта, само че не знам защо я получавам в 18:27. За повечето хора това е малко след края на работния ден.

Това е върха на маркетинговата мисъл, еднодневна промоция, която тръгва след края на работния ден. А, и да не забравим, трябва да си купите компютър Apple, най-евтиния е към 3000 лв. И получавате iPod - какъв, не е ясно. Значи имам около 3 минути да реша дали да си купя компютър с промоция и то само ако случайно BBS работят до 18.30....

Ех, България, България......



Zemanta Pixie

4 коментара:

  1. Съгласен съм смешно е :)
    Ама България не е виновна, че да казваш "Ех, България, България......"
    Apple са си от САЩ, не е БГ фирма =]

    ОтговорИзтриване
  2. Apple е американска фирма, но не те прявят промоцията в България, а българската фирма BBS, има разлика, нали?

    ОтговорИзтриване
  3. Снайперист каза-"Apple са си от САЩ, не е БГ фирма =]"

    Да и пишат на български с подпис Антонина Николова.
    А иначе промоцията е яка, по-минимум 1000 лева на минута за решението ти?Ха-ха-ха.

    ОтговорИзтриване
  4. Малко съм разсеяна, но се чудя защо са използвали името Антонина бла-бла, както за "from: ", така и за "To: ". Или и това е нормално за БГ - прекалено разсеяни служителки. (добре, че аз съм просто разсеяна и работата ми не е свързана със спамене)

    ОтговорИзтриване

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.