понеделник, май 11, 2009

green недомислици от Globul

Днес станах доброволец в една на пръв поглед похвална инициатива - globulgreen.bg - почистване на българските паркове. Казах си: "Браво Globul, това е сериозно, не е заради зеленото ви лого!" И се регистрирах за доброволец. В неделя бях на Витоша и ми направи лошо впечатление всичките тези хора какъв боклук оставят след себе си.

Ето какво получих по мейла като потвърждение за участието ми в инициативата:

Здравей Христо Георгиев,

WWF и GLOBUL Green ти благодарят, че се записа като доброволец за почистването на 11-те уникални природни парка в България! Ще те чакаме на 23-ти май 2009 г. в парк Витоша

Заедно с полезните за природата дейности те очакват забавна програма и томбола с различни награди за най-активните природозащитници.

Научи повече за зеленеите идеи на: www.globulgreen.bg и на www.wwf.bg


Всичко добре на пръв поглед! Къде, къде ще ме чакате на 23-ти май? Как къде, в парк Витоша!!!!! В колко часа? А...... няма час, идвайте!

Това направо ме вбеси! Как е възможно да организираш такова мащабно събитие и да не обърнеш внимание на най-важното нещо - час и място на сбирката на доброволците! Определено ми намирисва на поредния фирмен зелен PR! Бива ли такова нещо? Който е писал този мейл със сигурност няма представа какво и къде е парк Витоша!!! Цяла София да се запишат за доброволци пак няма шанс да се съберат повече от 5 човека на едно място!?

Изпратих обратно запитване за часа и мястото на събитието като използвах мейла, от който ми бяха пратили потвърждението. Разбира се, върна се недоставен!!!!

Все пак има място и час на събитието, но за да го намериш трябва доста да се поровиш в иначе добрия уеб сайт. Най-голямата изненада - текста с информацията за сборните пунктове по всички градове не е текст, а графика:

И чичко google да питате, пак няма как да разберете.

Ето в прав текст информацията за сборния пункт за почистването на парк Витоша: гр. София, Дендрариума (по пътя между Бояна и Златните мостове). Начален час: 10:00 ч.

Честно казано няма да се очудя да отида там и никой да няма......

1 коментар:

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.