вторник, ноември 23, 2010

За клиента и какво е необходимо да го задържим


От сума ти време съм голям фен на Apple, предполагам няма човек, който да не го знае това. Също така се знае, че от време на време лаптопите им се развалят. Хубаво е че има гаранция и обикновено тя покрива ремонта (не винаги, разбира се)...

От няколко седмици презентър порта ми не работи и тръгнах по каналния ред да ми остранят гаранционно проблема. Криейтив център са много любезни, но за съжаление не съм си купил от тях лаптопа, затова не могат да ми дадат оборотен, е предлагат ми такъв срещу скромната сума от 30 EUR на ден. Посъветваха ме да отида да говоря с фирмата, от която съм купил. В случая - NovMak.com. Когато купувах бяха много любезни, останах доволен. Цените им бяха добри. Който ме е попитал, съм го пращал да купува оттам. Поне 2-3 човека са купили по моя препоръка. Без да имам интерес - искал съм, направил съм го, помогнал съм на някого. Word of the mouth, you know.

Само че сега нещата се обръщат. Защото когато на мен ми трбява оборотен компютър докато ми ремонтират гаранационно моя - сори, нямаме такава практика и ми показаха вратата! Не е достатъчно да спечелиш клиент, трябва да го задържиш. И трябва да предлагаш услуга, която поне покрива това, което конкуренцията предлага.

Сори NovMak.com - вече не съм ви клиент, както и всеки който ме пита откъде да си купи, няма да бъде рефериран към вас. Освен ако не ми дадете оборотен лаптоп, както е редно.

1 коментар:

  1. Здравейте,

    Съжаляваме да научим, че сме Ви разочаровали с невъзможността ни на този етап да отговорим на Вашето запитване и необходимост от оборотен компютър. Реално такива компютри се предоставят от сервизите (поне така е в целият друг свят :( ), но за съжаление в България сервиза има и търговски права и това им позволява да поставят такива условия, както и да крадат клиенти използвайки техният сервиз именно с това "ако бяхте купили от нас". Обадете се анонимно и ги питайте за оборотен компютър при условие че сте го закупили от тях и ви гарантираме, че отговора ще е отново скромна сума. Преди няколко месеца сервиза им бе ограбен и за съжаление един от откраднатите компютри бе наш. Не просто не ни предоставиха оборотен, ами и ни предложиха да си купим нов... За сметка на това пък на търговците като нас, никой не предоставя каквито и да са възможности за предоставяне на крайните клиенти на оборотни компютри. От самото начало на НовМак налагаме нови практики и политики в полза на клиента, което ни коства значителни ресурси. Ще сложим и този въпрос в листата със задачи, които да обмислим и намерим начин да предложим, като предимство на нашите клиенти. Още веднъж - съжаляваме за създалото се неудобство и се надяваме някой ден отново да ви видим в списъка ни с доволни клиенти.

    Димитър Стоянов
    NovMak.com
    02/439 09 90

    ОтговорИзтриване

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.