петък, септември 28, 2007

HP и чудесния им call center

Днес времето е страхотно, още по-хубаво ми става, защото заминавам за Банско за уикенда. Малко да разпусна и да забрявя за неволите на големия град - чудно!

Обаче не може всичко да само готино и на шест. Малки гадни неволи продължават да ме спохождат. Оказва се, че за принтера на прехвалените HP, който ползваме в офиса няма драйвери за MAC OS, и ще трябва да купувам нов принтер, за да мога да печатам това онова от новия ми MacBook Pro. До тук всичко е тривия, какво да се прави като съм решил да не съм уиндоусчо - ще плащам. Добре, ама за да не трупам камари с ненужни принтери решавам да звънна на HP - та нали имат сто и не знам си колко народ в центъра им за обслужване на клиентите в Младост 4. Набирам номера, посочен в сайта им и неочаквано ме посреща едно "Ало!". Очаквах поне "Хюлет Пакард България, с какво можем да Ви помогнем?". Е, много искам. Обяснявам за какво се обаждам, като през цялото време оставам с впечатлението, че говоря с неправилния човек. Случвало ли ви се е да се свържете с някоя фирма и да ви дигне секретарката на шефа и докато обяснявате за какво се обаждате чувате как тя си пили ноктитие и думичка не разбира от това което се интересувате вие. Точно така се чувствах. Казвам си "Чакай малко! Това е НР, там са добри, всичко знаят". Оказа се, че занят всичко за Windows ама нищо не знаят за Mac OS. Чудя се ако пък ги попиташ за някоя по-екзотична операционна система като Ubunto например, дали ще са чули дори че съществува...

Без коментар....

2 коментара:

  1. Е Level 1, на който си попаднал едва ли е бил гуру ;)

    Не ти ли даде линк към ЧЗП :)

    ОтговорИзтриване
  2. Гуру не гуро, това е положението, това не е цялата история - има продължение и то доста пикантно, но честно казано не ми се занимава с това....

    ОтговорИзтриване

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.