неделя, април 20, 2008

Motto пак ме изгониха - буквално

Преди две седмици се бях зарекъл да не посещавам повече ресторант Мотто. Преди ми беше любимо място. Интересни хора, има от време на време безплатен безжичен интернет, интересни предложения в менюто, приятна атмосфера. Какво се случва напоследък обаче:

Проблем 1: Ужасно обслужване. Чакаш половин час да те обслужат. След като поръчаш, перосоналът решава, че вече те е обслужил и не поглежда към тебе. Трудна задача е да си поръчаш допълнително питие или да поискаш прибор ако си го изпуснал на земята без да искаш. Последния път се наложи да махам с ръка 10 минути докато ме забележат. Почти бях станал от стола. Интерено, но не беше в най-натовареното време на заведението - беше почти празно. Нямам думи!

Проблем 2: Мъжката тоалетна е в ремонт сигурно от една година, буквално. Не мога да разбера как толкова голямо заведение работи само с една тоалетна. Всеизвестно е колко време прекарват жените в тоалетната, така че, да я завариш свободна граничи с мисията невъзможна. Ужасно!

Проблем 3: Снабдяват със хранителни продоволствия през деня и мъкнат шайги и каси през масите пред погледите на вцепенените клиенти. Това не съм го виждал да го правят и в най-долнопробната кръчма в Люлин например.

Проблем 4: Отвратително обслужване от страна на персонала. Говорят на ТИ, повишават тон, изразяват отношение, държат се супер непрофесионално. Да не говорим колко бавно действат и какво внимание отделят на клиентите.

Проблем 5: Запазване на маси. Днес реших да направя последен опит, за да се примиря с падението на Мотто. Градината е страхотна и времето беше много приятно. Попитах има ли свободни места в градината, а една от сервитьорките ми отвърна троснато, че няма и не знае кога ще има. Какво означава това? Не можеше ли да каже любезно, че няма места в момента, но можем да седнем да изчакаме вътре и когато се освободи място ще ни преместят. Ооо, не им идва на ум за такива екстри. Надничам в градината и съзирам свободна маса. Сядам и чакам да ми донесат менюто, но вместо това сервитьорката носи табелка Резервирана. Оказва се, че току що някой е резервирал по телефона тази маса и се налага да ни дигнат. Не мога да повярвам какво ми се случва. Казаха ми много учтиво, че не мога да седя повече на тази маса, защото вече е резервирана. Ами чудесно, няма да седя на която и да е маса в това заведение, нито аз, нито който и да е от моите приятели. Поне докато не се научат да се държат с клиентите си нормално, с уважение. В София има досатъчно заведения, няма да усетя липсата.

Хубаво съм си прекарвал в Мотто. Жалко!

4 коментара:

  1. Хм...

    Аз в мото съм ходил няколко пъти и наскоро писах за тях.

    И Алекс Аврамов спомена, че работата с питиетата е тегава.

    Аз никога не съм седял другаде освен в градината, първия път ми хареса много, че сервитьорите знаеха англисйки, писна ми да превеждам артишок примерно на гръцки!

    Тоалетна не съм ползвал, май съм държелив :)

    А градината е мега култ, вътре за мен е твърде шумно, много мразя шум.

    Остана да пусна линка с впечатленията ми от моето последно посещение:

    http://zavedenia.blogspot.com/2008/04/motto.html

    А и да те поканя за Кръчмонавт ;)

    ОтговорИзтриване
  2. В градината преди имаше едни много удобни меки мебели точно в центъра под дървото - днес ги нямаше...сигурно не са ги изкарали още....едва ли ще ги видя скоро....

    ОтговорИзтриване
  3. A от дъжда белите столчета са като насрани малко вече, дано ги изперат скоро.

    ОтговорИзтриване
  4. Имам едно мото аз: Никога не казвай никога, затова няма да кажа, че никога няма да стъпя в това заведение, но спокойно мога да кажа, че може и да не видя изпраните им канапета....току виж докато се реша да отида отново са се засекли пак.....

    ОтговорИзтриване

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.