четвъртък, април 24, 2008

Интересни рекламни послания из улиците на София

Вчера докато обикалях по банките да оправям разни дела попаднах на два интересни билборда. Първият е с реклама на Nivea, мъжка серия (което е доста рядко срещано, обикновено ухажват женската част от човечеството). Интересното за мене беше противоречащото послание на рекламата:



Основното послание е: ЗА МЪЖЕ, които не приемат раздразненията. Личи си, че рекламното послание е преведено директно от английски и се е пулучило едно нищо. Ако не се вижда, долу в ляво пише: Това искат мъжете. Кое искат МЪЖЕТЕ, с главни букви и удебелен шрифт? Аз си мислих, че мъжете искат това:


Нищо, може и другото да е, който както го разбира....

Второто рекламно послание е следното:


A little bit too much както казва един мой приятел. Това повече ми прилича на реклама за мартини отколкото за водка... Всъщност като се замисля ми прилича на реклама на евтина водка, която би купила някоя "кака" от държавната администрация в офисите срещу билборда, за да черпи за рожденния или именния ден....Не знам как ми дейсТва на мен! И каква е идеята за това голямо Т, също. Някой има ли идея?

2 коментара:

  1. Намирам билбордовете за напаст, която не само дразни с изобилието си като количество, а и с пошлото си качеството- УМИШЛЕНО си налагам да не ги поглеждам.

    Никъде в Европа няма такова изобилие на рекламен кич, както по нашите улици и магистрали.

    Предпочитам да се наслаждавам на шофирането и природата, вместо да се взирам в тъпите им реклами.

    От Драгалевци до В.Търново прочетох над 200 табели,
    заковани на живи дървета
    "Поправяме ауспуси",
    даже не бяха и билбордове.

    На няколко кръстовища, обаче имаше билбордове, които отнемат видимостта на водача и те принуждават или да излезеш напред на платното или да връщаш назаден, за да си осигуриш видимост и да прецениш кога може да потеглиш.

    Не на билбордовете.

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха! Рекламите са нелепи да, именно защото разпространяват банални стереотипи! Рекламите на водка "флирт" специално са невероятно примитивни, контекста им е "Напий се като бъчва и прави секс, с който ти падне". Горе-долу като посланието на водка "мери джейн", само, че там е по-завоалирано - помагала да "се отпуснеш". lol

    ОтговорИзтриване

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.