вторник, юли 01, 2008

Директен маркетинг - по български

Бях се заканил следващия ми постинг да не съврзан с това, което се случва с пощенската ми кутия, но не би! Имам една поредица от снимки от разходката ми в красивия Орегон, САЩ, но явно още не им е дошло времето...

Направо да стрелям. По принцип съм доста толерантен относно реклама, дори спам и рядко ми прави впечатление нещо, което не съм искал, но ми идва в пощата. Трия наред и продължавам нататък, не знам по колко съобщения на ден - може би над 50. Но има и неща, за които съм се абонирал, ей така, да видя как се развива e-mail маркетинга. От дълго време търпя едни нескопосани бюлетини от Астрал Холидейз. Отдавна дори не ги чета, но и не се отабонирвам. Просто ме мързи да го направя. Преди два дни, обаче, реших че ми е много да получавам по две оферти на ден и реших да направя гигантската стъпка - кликнах там и написах в полето Subject: Unsubscribe. Много добре, измилили са го лесно, дано да работи....Да, ама не! Още на следващия ден се изсипаха още две оферти.....о, небеса - рано, рано сутринта, и познайте какво - още една вечерта. Втори Unsubscribe. И започвам да чакам... Ако в близките няколко дни не дойде отново някое страхотно предложение, значи съм успял. Ако пък дойде, ще вдигна телефона и ще си говорим с Астрал Холидейз любезно....

Ето какво ме държи зает:

Единствения линк е към началната страница, оттам ходи търси промоцията, с която те спамят...няма намиране....

Още наглост в пощата ми - новините за имоти от Имоти24:


Понеже по цял ден правим сайтове за недвижими имоти ми стана интересно какво са написали нашите приятели. И какво да видя, новинте за имоти от Имоти24.бг са новини, копирани от други портали - www.profit.bg и www.expert.bg. Поне са ги линкнали. Но да твърдиш, че това са твоите новини за имоти.....и да си правиш реклама с труда на други..... малко множко ми идва.....

Update 1: Днес, 02.07 пак получих спам от Астрал Холидейз. Обадих се във фирмата и ми обясниха, че рекламните им послания по мейла се изпращат от Пловдив. Очаквам включване оттам, за да ми дадат обяснение защо продължавам да ги получавам....

Update 2: Обадиха ми се от офиса от Пловдив, от IT отдела, леле, цял отдел имат за пращане на тези бози. Обясниха ми, че са ми изтрили мейла от базата си, но можело пак да попадне там, както се случвало с различни клиенти. Чудно как? IT отдела да не е направил някой комбайн за събиране на мейли, бре, бре...

1 коментар:

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.