събота, януари 28, 2012

Марките от ежедневието ни



Замисляли ли сте се за нещата, които ползвате ежедневно и за които много много не мислите когато пазарувате. Всеки има изградена представа кои марки според него са добри, и кои не би ползвал. Разбира се, решенията за това са най-вероятно напълно оправдани и за тях има причина. Понякога пълно разочарование от конкурентен продукт, но вероятно най-често задоволство.

Ще дам няколко примера, от ежедневието. Продукти за дома, които винаги са еднакви и не се замислям когато купувам:

Сапун - Dove - сигурно има по-добри, но за мен това е сапуна.
Паста за зъби - Sensodyne - мисля, че ми е най-приятна на вкус и най-добре я чувствам след миене на зъбите.
Самобръсначка - Gillette - просто върши страхотна работа.

На последната ще се спра малко по-подробно. Толкова много се е наложила Gillette като марка за самобръсначки, че се чудя как не сме почнали да викаме "джилетка" на самобръсначката  ;-)

Не се бях замислял колко посветен фен съм на марката докато един ден не звънна звънеца в нас и на прага не се появи непознат човек с кутия с панделка. Веднага разбрах, че е приятна изненада, но нямах представа кой ми я прави и какво има вътре.

Имаше комплект за бръснене от нова серия на Gillette - Fusion ProGlide Power. Наистина не са ми платили, за да пиша този пост. И не се чувствам длъжен, заради подаръка. Нямаше такава молба, просто мил жест - до мен, като титлата беше блогър! Вероятно са изпартили и на други хора ;-)



Ползвам Жилет откакто помня, че се бръсна. Дори не знам има ли алтернатива на марката. Просто не се замислям. Единственото, което не ми харесва, са скъпите ножчена, които се продават в комплект по 4-ри. Много по-удобно би било за мен да се продават в комплект по две - така покупката е по импулсивна, защото не е толкова скъпо. Трябват ми ножчета, супер, не струват много.... поне за мен 4-ката ми е на цена на която се замислям дали наистина имам нужда от нови ножчета...

Хубаво е да получаваш подаръци, които те карат да мислиш. Този определено ми показа, че има неща в живота ни, които просто правим без да се замисляме и причините за това са много и комплексни. Отивам да се избръсна... с новия Жилет ;-)





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.