петък, април 17, 2009

Нагли оператори на 123 - няма такова отношение (+audio)

Днес преподписахме едногодишния ни договор за мобилната група с Вивател и взехме два мобилни модема за Интернет по 3G мрежата. Подходихме много внимателно към последното, защото и Павел и аз ползваме Mac OS и всичко в България е направено да работи само за Windows. След проведени три, подчертавам ТРИ разговора с 123 относно един от модемите, за който ми потвърдиха, че поддържа Mac OS, сверка с данните на модема в уебсайта, се установи, че със сигурност това е така и няма да имаме проблем. Взехме устройствата и бързо в офиса да ги инсталираме. Ето и скриншот от уебсайта с информация, че устройството поддържа Mac:



Тук няма да коментирам безумните 48 часа за активиране на услуга, за която вече си платил. Още повече, че било Великден и едва ли някой щял да се наеме да ми активира услугата. Така ли!?

Отварям диска от кутийката на модема и го слагам в CD/DVD устройството. И, о!, чудо - всичко за Windows и нито следа от това как се инсталира под Mac OS. Не съм изненадан. Много често става така, уж нещо е предназначено за Mac, ама не е.

Набирам 123. Чакам 2 минути да вдигне оператор. Отсреща е Мая. Обяснавам за какво се обаждам. Учтиво ме моли да изчакам. Чакам 3 минути, Мая отново се включва и заявава, че устройството не работи под Макроес (!?)  операционна система. Аз питам, защо тогава на сайта пише, че работи под Mac? Тя отвръща, че устройството работи само под Windows, Macintosh и Linux. Не вярвам на ушите си. Да, точно така, значи работи под Макинтош (Mac)! Къде тогава е инструкцията как се инсталира? Мая започва да ми обяснява, че трябва да сложа диска в компютъра и програмата ще се стартира автоматично, аз обяснявам отново, че няма нещо, което да може да се стартира автоматично точно от този диск. Тогава да рестартирам компютъра, ме съветва Мая. Отново обяснявам, но отсреща не срещам разбиране. Тя се обажда отново някъде, чакам 5 мин. Отново говоря с 123 - техническият отдел ще поеме случая, след като отказвам да слушам безумните съвети на оператора, който отказва да ме свърже с някой, който би могъл да ме посъветва. Техническият отдел би трябвало да се обади веднага, казва Мая.

Чакам 30 мин. Няма обаждане от техническия отдел на Вивател. Обаждам се пак на 123. Записвам с кого разговарям - Веси. Във аудио записа ще разберете защо вече винаги си записвам - и вие правете така! Веси ме оставя да чакам известно време и след това ми съобщава ядосано новината, че проблемът ми е отнесен към техническият отдел, който ще се свърже с мене до 48 часа!???!!! Какво, Мая каза, че ще ми се обадят веднага, Веси обаче твърди друго! Не мога да чакам толкова, искам да знам как да инсталирам устройството, което сто пъти съм питал дали поддържа Mac OS. Искам да говоря с мениджъра на отдел Връзки с клиенти - не може, с Технически отдел - не може. Имате ли други въпроси! Имам! Така може би 10 пъти. Следва отказ на госпожата да се представи, защото искам да знам срещу кого да се оплача? След отказа - заплаха, че телефонът ми ще бъде спрян ако още веднъж звънна на 123. По-добре чуйте записа на разговора ни (щом те имат право да го записват, аз също имам същото право):







Update: Не много кратко продължение на разговора с 123 след като са изтекли 48 часа и не съм получил обаждане от Техническия отдел:



В прав текст ми казаха да не очаквам отговор от Техническия отдел, а директно да подам жалба, за отговор на която трябва да чакам до 30 дни. И какво правим?

45 коментара:

  1. Ей наглост, глупост, простотия!
    Вивател, за нищо не ставате!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз си патих от тях, за това - никога повече vivatel!

    ОтговорИзтриване
  3. Е няма такава наглост. Много добре,че сте записали разговора и поздравления за хладнокръвието. А към останалите потребители, които четат, моля последвайте примера и излагайте на показ подобен бизнес опит. Никога Вивател!

    ОтговорИзтриване
  4. Хехе, какви "експерти" само.. Ама и толкова нагли, сякаш някой е виновен за собственото им невежество. За жалост чудесата в България нямат край! Обзалагам се, че Луис Карол е посетил страната ни преди да напише своя прословут роман...... :)
    М/у другото аз ползвам моб. нет през Мтел и няма проблеми с Mac OS.

    ОтговорИзтриване
  5. Ами напсувай ги няколко пъти подред по подобаващ начин и те сами ще те потърсят. А ако си от по-западните покрайнини, цялото женско многолюдие на тая нещастница заедно с нея след 9 месеца би трябвало да са клиенти на някой Майчин дом.

    ОтговорИзтриване
  6. господине много късно сте се усетили,4е вивател и бтк за нищо не стават.тея хора не знаят къде се намират.просто не ми се говори.моя план за домешен телефон е с 50 безплатни минути,които включват и разговори с САЩ.и аз си говоря с САЩ,като знам,че има 50 минути,но излиза,че не е така.аз съм говорил с аляска,а аляска не я водят към САЩ(1 група), а я водят група 3.ей смотльовци от бтк.прочетете малко и си оправете бакиите.аляска е 49-тият щат на САЩ,а хаваите са 50-ят.от това следва,че тези 2 щата са в САЩ.ако не си оправите бакиите то поне осведомете хората,че безплатните им минути не са към всички щати.

    ОтговорИзтриване
  7. Виж сега. Информацията, която изискваш от операторката - тя просто не може да ти я даде,тъй като не е компетентна и е абсолютно права ,че тези въпроси трябва да ги отнесеш към техническия отдел. Не съм се сблъсквал с услугите на ВИВАТЕЛ , но с другите оператори е така (прехвърлят ти обаждането към техническия отдел) ,обаче тази поддръжака след 48 часа е абсурдна , освен ако изрично не е упоменато някъде ,че имат това право. Ако услугата или устройството им не ви удовлетворява или просто не работи имате правото да им го върнете. Също така не се пита "Какъв ви е псевдонима" , защото тя може да каже "слакото_палаво_маце" и ще е напълно права. За остналото просто няма да коментирам ,тъй като и тя отказва да се идентифицира повторно ,но може и да ви причислява към поредния "идиот" гаврещ се с поддръжката. Подайте една жалба или оплакване и готово.
    ----
    Извинявам се за двойния коментар (тук и в свежо).

    ОтговорИзтриване
  8. БРАВО! Направо шапка ви свалям лично аз съм отчаяна от Мтел и тяхните оператори... Вивател са същите за това повече от 3 лева потребители не правя, за да си нямам проблеми в интерес на истината чувам приятни отзиви за Глобул, но знае ли човек.... не жалба, просто ги съдете!

    ОтговорИзтриване
  9. Ако един от сто българи бяхме като Хрис,вече да сме една тиха и спокойна Швейцария.

    ОтговорИзтриване
  10. Ето контактите на фирмата, изработила модема - мамерени на сайта icon.bg, който се предполага (поне те така се представят) e надежден портал за връзка с програмисти които "с удоволствие ще ви помогнат", а дори не знаят как да различат "/" от "\" в структурата на сайта си, което води до непрекъснатата поява на "грешка 404" при голяма част от линковете... все пак се загледах в адреаса с описанието на гореспоменатия продукт, и след като поправих грешките на "хората с помощта" издирих това: http://icon.bg/en/teltonika/pdf/teltonika_2.pdf
    контактите ясно сочат, че става дума за литванска фирма, не знам, ако те не празнуват Великден, може би е по-добре(бързо) да се осъществи директна връзка... без да изчета всичко съвсем внимателно, твърдя че за други системи (освен Windows) не се говори... впечатление прави следното: "3G ModemUSB can be connected not only to notebook, but to any PC!!! having USB support". Аз смятам, че за човек с лека компютърна грамотност е лесно да се разграничи MAC от PC, но едва ли това важи за екипа на vivatel в пълна сила, което не е много обнадеждаващо.

    В началото като изслушах разговора си мислех, че потребителя/автора малко попрекали, но след бърза проверка се оказа, че сякаш наистина има за какво да се притеснява! Препоръчвам контакт с литванците, защото от vivatel едва ли ще програмират драйвери за която и да е ОС. Успех с главоблъскането и не се заяждайте толкова с чийто и да било служители... те не са виновни, макар и да представят фирмата си, а и за Вашите нерви не е добре ;)

    PS не се сдържах - последния коментар (0:59) не само има правописни грешки, но е и безумен!!!

    ОтговорИзтриване
  11. излишни нерви с операторката ...просто отиваш на място и жалба...ако е било вечер пиеш една студена вода и на сутринта отиваш:)

    ОтговорИзтриване
  12. Работила съм в подобен кол център. поставе те се на мястото на операторката . като се обадят няколко такива компетентни идиота като вас как се изкарва смяната.тя е в правото си.имат забрана да не се дават телефони или да се сварзва с никой от шефовете.и нали си записвате защо трябва да питате повторно за името и.след като сте компетентен с лаптопа би трябвало и от обща култура да знаете къде може да подадете оплакване?! весели празници ! повече оптимизъм и позитивизъм в живота ви пожелавам господине .

    ОтговорИзтриване
  13. Не сте права госпожо от кол центъра, която сте толкова съпричастна с операторката. Не ни интересува колко хора се обаждат и какви въпроси задават, щом сте решили че това ще ви е работата трябва да се държите адекватно. Ако не си компетентен - кажи че не си компетентен по този въпрос и не увъртай. А вие си мерете думите, защото епитети като идиот, които си позволявате не са въобще на място.

    Разговора който чух за пореден път доказва че в България има псевдо обслужване. Кол центъра е направен не за да помага на клиентите, а за отбиване на номера!? Що за обслужване е това, щом като единствената информация която можеш да получиш от 123 е за сметката, той човека хубаво си е казал, че може и с sms да я провери?! А щом имаш сериозен проблем трябва да чакаш 48 часа?

    Това е извращение и подигравка с клиентите, срам за Вивател!!!!!

    ОтговорИзтриване
  14. Винаги съм знаел, че колкото и богати да станат простаците все един ден ще си намерят майстора! Ако някой ден фалират нека още от сега да знаят, че това е станало от алчността им и простията на персонала с който работят!

    ОтговорИзтриване
  15. Аз съм имал подобен проблем с Call центърът на БТК - този център е Един Единствен за България и е в Плевен. Да, те немогат! да обслужат компетентно цяла БГ - кофтиии, а Техническият им отдел са всъщност почти всички пощенски станции по райони. Следователно единствения вариант да те обслужат бързо е да имате мобилния телефон на местен техен техник от близката до вас пощенска станция.

    Моя проблем се реши по този начин след 2 семици издирване на такъв човек, и съответно личният му номер.

    ОтговорИзтриване
  16. аз се извинявам за думата идиот. не съм сапричасна с госпожата. самови изложих дадени факти относно техните задължения ( РАЗРЕшЕНИЯ )за даването или свързването по телефона.прослушайте си вие разговора . тя ви каза , че не е компетентна по въпроса и , че за това отговарят техническия отдел, но въпреки това вие продължихте с претенциите си . можем много да спорим по въпроса относно обслужването на клиенти по телефона, но не го намирам за нужно. точно днес в този хубав празничен ден . повече усмивки господине и те ще ви се върнат многократно. повярвайте ми чувството е страхотно когато ги получиш.

    ОтговорИзтриване
  17. Операторите на вивател/бтк са изключително запънати и некомпетентни. Не си първият човек, който е заплашен със спиране на сим картата (очевидно имат много абонати хаха) Техническата поддръжка е още по-забутана, точно заради което са ви казали, че устройството има поддръжка на Mac OS. Моят съвет - искайте анулиране на договора и си вземете устойство на М-тел, те работят с Mac, освен това м-тел имат най-сериозна 3G мрежа с покритие в много повече градове. Успех

    ОтговорИзтриване
  18. Хахах ти си уникален нагъл идиот. Жената ти казва какво може да направи това че не те устройва е проблем на фирмата не на операторката. Ако бях аз щях да те открия откъде ми се обаждаш и да те смеля от бой дето ми се правиш на отворен.

    ОтговорИзтриване
  19. Здравейте, искренно Ви съчувствам. Имах подобен разговор с 123, като ми затвориха телефона. Обаждането ми беше за бонус минути към закупен ваучер и по-точно кога ще ми ги активират. Те ми обесняваха кога е зареден ваучера - нещо напълно известно на мен, но не и кога ще получа техният бонус!

    ОтговорИзтриване
  20. Аз не мога да разбера какъв беше проблема да изчакате обадаждане от техн. отдел, а се заяждате безмисленно и дрънкате 1ч глупости???
    Срока от 48ч се дава като максимум, а не значи, че ще ви се обадят след 48ч! Да не говорим, че отношението ви е заядливо и дребнаво!!!

    ОтговорИзтриване
  21. Не мисля, че съм заядлив и че безпричинно се заяждам. Имам проблем, който съм описал в поста горе и разговорът е продължение на този проблем.

    Вчера минаха 48-те часа, в които техническият отдел трябваше да се свърже с мене. Уви, това не се случи. Обадих се отново на 123 и ми обясниха, че след тези 48 часа техническият отдел може да ми се обади когато пожелае, но няма ограничение във времето. Посъветваха ме да подам жабла, чийто отговор трбява да очаквам до 30 дни. В това време Вивател нищо не може да направи по проблема. Очаквайте нови подробен постинг и новият ми запис на разгвора с 123.

    ОтговорИзтриване
  22. Дезинформацията започва още от сайта на производителя:

    http://www.teltonika.lt/en/pages/view/?id=821
    или по-точно от брошурата с основните характеристики на устройството, която може да се изтегли оттам:
    http://213.226.139.30/Downloads/Flyers/Flyer_ModemUSB-H7.2_EN.pdf

    Същата грешка (дезинформация) се повтаря и на сайта на българския представител (icon.bg):
    http://www.icon.bg/bg/teltonika_2.htm
    http://www.icon.bg/bg/teltonika/pdf/teltonika_2.pdf

    "Drivers available for ... MAC OS X..."

    Нека не правим тенденциозни обобщения от сорта:
    "...Разбира се както почти всичко при Вивател и БТК всичко е розово само до момента на покупката..."

    Същото устройство, със същата дезинформация фигурира и на сайта на Глобул:

    http://www.globul.bg/bg/devices3Gcc.html
    " - Операционна система – Windows 2000, XP, Vista или Mac OS X..."
    И софтуер:
    http://www.globul.bg/tvc/Teltonika_HSDPA.zip
    http://www.globul.bg/tvc/Teltonika_HSUPA.zip

    Аз поне не намерих на нито едно от всички тези места драйвери или софтуер за MAC OS.

    ОтговорИзтриване
  23. Hahahahah
    Ето още едно доказателство, че някои хора нямат образование и са на работа , която не разбират, аз може да съм на 18 ама си имам една работа, която РАЗБИРАМ и към нея се придържам. Само като прочетох "че работи под Mac? Тя отвръща, че устройството работи само под Windows, Macintosh" Щях да умра да се хиля. А пък за оная Веси и заплахите хахах не може да ме уплаши мене надявам се и вас. Тя просто си прави автогол. Да напуска, съветвам и Мая да направи така, че за напред да не излагат фирмата, не че съм за вивател...ако става въпрос никой GSM оператор в България за нищо не става ама това е отделен въпрос.

    ОтговорИзтриване
  24. емии да ви кажа, че операторката не е длъжна да дава такава информация. Клиента е мн нагъл. техническия отдел не приема входящи обаждания, както и мениджъра не приема обаждания. незнам защо всички си мислите че операторите на 123 са за всякакво ползване....

    ОтговорИзтриване
  25. Господин Chris,
    А на вас няколко миути по-рано не се ли опита човек от 123 да ви съдества с настройките стъпка по-стъпка. И не мислите ли че и вие не сте прав в този момент. А щом сте толкова недоволен може да си писнете писменна жалба срещу 123. Ще се радвам да получа отговор.

    ОтговорИзтриване
  26. към господин/госпожа Анонимен - не, никой не ми съдейства с настройките стъпка по стъпка. Ако беше, щях да имам доблестта да си призная.....

    ОтговорИзтриване
  27. Момчето просто се заяжда. Какво иска от една операторка. БТК се излага като с цел икономии съйрати всичките си служби за справки и повреди, ама и човек трябва да е малко по-учтив.
    Аз пък си имам договор с вивател и сега, след една година и нещо за общо 14 часа разговори за един месец сметката ми е 19 лева за два номера общо.

    ОтговорИзтриване
  28. Ами не е виновна операторката все пак не са всезнаещи... Самото момче се държи нагло а не е редно. Бил съм оператор и знам колко е кофти и все ти ставаш виновен за всичко а не е така...

    ОтговорИзтриване
  29. Хората от кол центровете са се активирали тук нещо и се защитават един друг. Къде видяхте нагло държание от страна на клиента бе? Аз ако бях на негово място щях да вия и викам по телефона. Как може да му дават такова гадно отношение - Имате ли друг въпрос, имате ли друг въпрос? - заучени фрази по учебник без да отговорят на нито един зададен въпрос! И какво е това с отказа оперторката да се представи втори път! Струва ми се твърде неучтиво и направо гадно като отношение.

    Момчето си е в право да търси информация за услугата, за която заплаща, а тъпънарките от кол центъра като не разбират да си признаят. Голям резил е това 123!

    Пич, не се обезсърчавай от тези коментари, евала че си ги пуснал в блога си, че хора като мене да се раздразнят и да напишат истината - а тя е че Вивател не струва и 123 операторките му са тъпи и граничени патки, които нямат мозък, а на всчико отгоре са насърчавани да се държат нагло и неприветливо с клиентите....

    ОтговорИзтриване
  30. Не знам да се смея ли (за онова с Mac и Macintosh) или да се ядосвам. Не знам също как подобно безумие може да се нарече `support` или услуга изобщо. Адмирации за автора за самообладанието, една много нецензурна псувня по повод уникалния идиот дето щеше да мели отворените и поуката - Слушайте хора за имената, когато се обаждате на "UNsupport" за да знаете поне от кого да се оплачете в подобни ситуации.

    ОтговорИзтриване
  31. Nema strasho,chakah 4 dni dokato mi dadat parolata i Usernam-a za internet uslugite im(ADSL)
    Te sporqt,4e sa mi dali parolata,az im kazvam 4e tehnicite svarzaha modema i ne mi ostaviha parolatta(kogato te instaliraha modema bashta mi beshe s tqh,a toi gram nerazbira)Chakk na petiq den pratiha chovek ot poddryjkata na interneta,koito do posledno sporeshe,4e imam,dokato ne mu pokazah vkyshti dokumentite,koito sa mi dadeni i EVRIKA ,tapira nakraq se saglasi s men ,sled 4 dni NERVI i mi vpisa parolata.

    ОтговорИзтриване
  32. БТК Обслужване на клиенти
    отдел Жалби
    бул. Вапцаров 10
    София 1407
    БТК Централен офис
    бул. Тотлебен 8
    София 1606
    Отиди там и направи един хубав запис и го пусни тук

    ОтговорИзтриване
  33. Evala brat, bori se dokrai, ti si si v pravoto!

    ОтговорИзтриване
  34. Свържете се с юрист и ги предупредете за търсене на НЕУСТОЙКА за времето при което не сте могли да ползвате услугата. Според закона за защита на потребителите можете да върнете стоката защото по характеристики не отговаря на заевеното от продавача. В случай на отказ запишете данните на служителя и ги пуснете в КЗП по тел и на сайта, може да дублирате оплакването заедно с информация за некачестшената стока на сайта не ЕК (на М. Кунева).
    Мояата истрория е малко по различна - телефона ми беше прескочил на оператор от друга държава и няколко дена не можеше да се ползва. От техн. съпорт ми обясняваха как да се върна в моята мрежа. След като им се скарах, че проблема не е в апарата ми, а в мрежата им и им напомних че дължат неустоики за невъзможност да ползвам услугата им по тяхна вина нямам проблеми. Изглежда си оправиха оборудването в района.

    ОтговорИзтриване
  35. Свържете се с юрист и ги предупредете за търсене на НЕУСТОЙКА за времето при което не сте могли да ползвате услугата. Според закона за защита на потребителите можете да върнете стоката защото по характеристики не отговаря на заевеното от продавача. В случай на отказ запишете данните на служителя и ги пуснете в КЗП по тел и на сайта, може да дублирате оплакването заедно с информация за некачестшената стока на сайта не ЕК (на М. Кунева).
    Мояата истрория е малко по различна - телефона ми беше прескочил на оператор от друга държава и няколко дена не можеше да се ползва. От техн. съпорт ми обясняваха как да се върна в моята мрежа. След като им се скарах, че проблема не е в апарата ми, а в мрежата им и им напомних че дължат неустоики за невъзможност да ползвам услугата им по тяхна вина нямам проблеми. Изглежда си оправиха оборудването в района.

    ОтговорИзтриване
  36. Мястото където живея не ми позволява да ползвам услугrте на друг доставчик на интернет, освен на ADSL. До м.декември м.г.ползвах услугата заедно с един моб.N. Тогава реших да сменя пакета с "Хармония" и заедно с него ми предоставиха втори моб. N. Понеже не са ми нужни двата номера/той и единия не ми е нужен/,в офиса на вивател ме накараха да напиша писмена молба за отказ от първия номер. От тогава до сега получавам фактури и за двата номера, плащанията ми вървят по кредитна карта. Много пъти се обаждах на 087123, извършваха проверки, казваха ми, че е станала грешка и,че отследващия месец нещата ще се оправят.Сега сме края на април, получих си двете фактури, обадих се отново да им кажа, че плащам за услуга, която не ползвам и отново ми беше обяснено, че нещата ще се оправят...И аз си чакам.

    ОтговорИзтриване
  37. За проблемът с ADSL - това е изключително неприемливо. Пуснете това мнение за вашия случай в www.client.bg ;-)

    ОтговорИзтриване
  38. браво, продължавай да ползваш Мас. Трудностите в ползването му само те изграждат като личност!

    хехехе ;)

    ОтговорИзтриване
  39. @langanlon Горещо ти препоръчвам MAC, въпреки леките затруднения при използването на странни услуги като тези на Вивател!

    ОтговорИзтриване
  40. Работя като съпорт в една кабелна компания. Колегите в кол центъра са невероятно технически неграмотни. Като си представя, че ние 4 човека не можем да намерим, които да вдигат телефоните и да отговарят компетентно на абонатите ни, какво остава за кол центровете на абонатите на мобилните оператори(нали били милиони :) ) Говорил съм с хора по телефона и си имам представа как се чувства човек, когато срещу него в слушалката се чува тънък нежен глас, който ти обяснява неща за които дори не е чувал, а е заучил фрази , които да повтаря една след друга. Не разбирам как може да те пита за друг въпрос след като не е отговорила на предишния. Та тя на Мак Ос вика МАКРО ОС!!! Крис , не се сърди на момичето :) Вивател, както и останалите мобилни оператори би трябвало да наемат ТЕХНИЧеСКИ ГРАМОТНИ ЛИЦА на работа, а не момичета като за импулсни телефони! С КЗП работата е още по-смешна. Тръгнеш ли с бюрокрацията да се занимаваш... Просто няма смисъл! Всичко, което можем да сторим е да им теглим по една тлъста българска псувня и да ги плюем де що можем и това е!!!

    ОтговорИзтриване
  41. с бтк адсл, предоставен от вивател и аз имах множество проблеми.. първо около 'промоционалния' уж пакет, после около активацията, след това покрай минаването на Хармония.. и най- накрая с двойното таксуване. карах се и се обяснявах с некомпетентни труженички, които може би са пропуснали да погледнат по- подробно какво пише в длъжностната им характеристика..

    изобщо не разбирам защо един човек, признавайки се за некомпетентен, автоматически става невинен? това е структура от множество звена, след като ти не можеш да отговориш на един въпрос и си достатъчно неграмотен и некомпетентен по темата, си длъжен да пренасочиш обаждането към човек, който да е в състояние да ти даде отговор. това пренасочване не е срамно и е масова практика в щатите и европа..
    да не говорим, че е абсурдно когато плащаш за УСЛУГА, някой да ти обяснява, че трябва да чакаш..

    всичко се оправя с тъпчене до дупка и слизане на тяхното ниво в комуникацията. аз до този извод стигнах. или пък с подемане на лична инициатива.
    което е толкова жалко..

    успех на Хрис. виждам от следващите постове, че вече е достигнал бленуваната победа над, как беше, Макро ОС-а :-))

    ОтговорИзтриване
  42. Ако се поставите на мястото на оператор-ка много малко хора има с такива здрави нерви........... недейта да оплювате vivatel.....

    ОтговорИзтриване
  43. Това направо ме разби. Работил съм като оператор над 2 години и такова отношение към клиент никога не съм си позволявал... Това е абсурдно.

    ОтговорИзтриване
  44. 3/4 от коментарите тук са абсурдни . Като човек , който е работил като оператор мога да ви кажа , че 80% от хората които звъните на оператори НЕ ЗНАЕТЕ за какво се обаждате НЕ ЗНАЕТЕ какви функции изпълнява оператора , МИСЛИТЕ СИ , че пред вас е застанал КОМПЮТЪРЕН СПЕЦИАЛИСТ и си мислите , че ще получите отговор на всеки един въпрос , които зададете. Всъщност за да си купите някое устройство трябва да ви се иска диплома за средно образование . Радвам се , че не работя като оператор от много време и не се сблъсквам директно с българският клиент , защото 80% от българските клиенти са НАГЛИ И ПРОСТИ и си мислят , че им е позволено всичко включително гавра със служители.

    ОтговорИзтриване

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.