неделя, април 12, 2009

Пролетно настроение

Най-после зимата си отиде и дойде време на сезона, който ми е най-любимия. Всичко се събужда от дългия зимен съм и се облича във веселие и цветове готово за новия живот, който слъцето ще дари през следващите няколко месеца. Пролетта е времето, в което оптимизма в мен се пробужда. Сезонът, който определено взимам важни решения, които съм отлагал през дългата зима. Жалко е, че определено и това е най-заетия сезон и почти никога не ми се отдава да се откъсна от работата ми и да се насладя на цъфналите дръвчета и пеещите по полята птици.

Днес е Цветница. Много хубав, български празник. Перфектният ден да се събудя от дългото зимно неписане в блога. Ето го и първото ми решение - да поствам редовно на интересни теми в личния ми блог.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, използвайте кирилица за да коментирате.